AUTOEDU VÝUKOVÝ TRENAŽÉR NAFTOVÝ MOTOR TRUCK S ČERPADLEM TYPU VR S EDC SYSTÉMEM

  • Vaše cena: cena na dotaz

Výukový simulátor - AUTOEDU VÝUKOVÝ TRENAŽÉR NAFTOVÝ MOTOR TRUCK S ČERPADLEM TYPU VR S EDC SYSTÉMEM - řídící systém

Základní charakteristika produktu

  • Rám na 4 kolech s ochrannými kryty
  • 4 válce v řadě
  • Diagnostika pomocí 16pólové diagnostické zásuvky OBD
  • Otevřené kontakty pro součásti měřicího systému a obvody
  • Simulace poruchových kódů

Samostatný, plně funkční dieselový motor nákladního automobilu je instalován v mobilním rámu. Tento trenažér je speciálně navržen tak, aby demonstroval systém vstřikování nafty čerpadlo-potrubí-tryska a provozní strukturu. Výukový motor nákladního vozu je založen na originálních (repasovaných) komponentech Mercedes ATEGO s funkčním systémem řízení motoru Bosch EDC. Tento simulátor je skvělým vzdělávacím nástrojem, který umožňuje studentům naučit se konstrukci motoru a jeho součástí, napájecí systém, chladicí systém, řídicí systém motoru. Umožňuje také studovat komponenty a provozní režimy řídicího systému motoru, provádět různá měření, testy a další diagnostické postupy. Zařízení pro technické a odborné automobilové vzdělávání a školení.

Technické specifikace a funkce

  • Výukový funkční model motoru se systémem přívodu paliva PLD, přístrojovou deskou, chladicím systémem, napájením a výfukovým systémem;
  • Doplněno bezpečnostními odnímatelnými panely na ochranu před horkými a rotujícími částmi;
  • Schéma elektrického zapojení s vestavěnými banánkovými konektory pro měření a simulaci chybových kódů systému;
  • Schopnost simulovat více než 10 poruch odpojením banánkových konektorů;
  • Po odstranění bezpečnostních panelů jasně viditelný motor s vnějšími součástmi, snadný přístup k motoru a jeho součástem pro servis a údržbu;
  • Integrované tlačítko nouzového zastavení motoru;
  • Vybavení pro technické a odborné automobilové vzdělávání a školení;


Osciloskop/multimetr

  • Parametry systému se měří připojením k banánkovému konektoru;
  • Schopnost měřit parametry elektrického signálu každé součásti systému (jako je senzor nebo ovladač);

Diagnostika řídicí jednotky

  • Diagnostika pomocí OBD 16 – pin diagnostického konektoru
  • Identifikace elektronické řídicí jednotky (ECU).
  • Čtení/mazání chybových kódů
  • Zobrazení parametrů operačního systému (živá data)
  • Aktivace pohonů (závisí na řídící jednotce)
  • Kódování/konfigurace řídicí jednotky

Ostatní

  • Stojan má uzavřenou konstrukci – není vidět vnitřní rozvody; přístrojový panel, měření a panel simulace poruch je integrován do uzavřené hliníkové rámové konstrukce
  • Rozměry cca. (VxDxŠ): 1900x2600x1100 mm
  • Čistá hmotnost cca: 950 Kg
  • Hrubá hmotnost cca: 1200 Kg
  • Vyrobeno v EU
  • CE certifikováno

Automobilové tréninkové zařízení je skvělou pomůckou pro profesionální učitele a techniky, která pomáhá studentům technických oborů přiblížit, jak fungují procesy ve vzdělávacím Truck Diesel motorovém trenažéru s čerpadlem typu VR EDC systémem MVSVR1 a jeho technologie.

  • Montáž:montážní náklady
  • Doprava:manipulační náklady

Dotaz na produkt

Máte-li dotaz k tomuto produktu, neváhejte se nás zeptat.