AUTOEDU VÝUKOVÝ TRENAŽÉR GEOMETRIE KOL

  • Vaše cena: cena na dotaz

Výukový simulátor - AUTOEDU VÝUKOVÝ TRENAŽÉR GEOMETRIE KOL - řídící systém

Základní charakteristika produktu:

  • Úprava úhlů odpružení na přední a zadní nápravě
  • Úprava úhlu sbíhavosti na přední a zadní nápravě
  • Úprava úhlu odklonu na přední a zadní nápravě
  • Úprava úhlu pojezdu, nastavení kolébky, úprava hřebene řízení
  • Všechny komponenty odpružení jsou viditelné a snadno nastavitelné

Kola a pneumatiky je nutné objednat zvlášť!


Technické specifikace a funkce

Trenažér se sestává z předního zavěšení typu McPherson a víceprvkového zadního zavěšení.

Přední odpružení typu McPherson má 8 seřizovacích bodů, které umožňují:

  1. Nastavení odklonu, sklonu osy řízení (SAI) a úhlů záklonu pomocí posuvného horního držáku tlumiče.
  2. Nastavení odklonu ve 2 bodech.
  3. Nastavení úhlů odklonu, kolečka a SAI otočením předního excentrického šroubu na přední páce.
  4. Nastavte úhel kolečka otočením zadního excentrického šroubu na přední páce. Otáčením předních a zadních excentrických šroubů je možné nastavit odklon.
  5. K nastavení sbíhavosti pomocí spojovací tyče řízení.
  6. Nastavte úhel odklonu posunutím kola s odšroubovaným spodním ramenem na přední páce. Mění se i sklon osy řízení.
  7. Úhel koleček a základnu automobilu lze nastavit uvolněním pomocného rámu a jeho posunutím po délce. Úhel odklonu a osa řízení (SAI) vozidla lze nastavit posunutím pomocného rámu do strany.
  8. Zámkový šroub volantu umožňuje zachycení volantu a sloupku řízení, aby byl volant udržován ve stabilní poloze.

Zadní víceprvkové zavěšení má 3 nastavovací body, které umožňují:

  1. Nastavení úhlů sbíhavosti (vyrovnání) nastavením spodní tyče;
  2. Nastavení úhlů odklonu (vyrovnání) nastavením excentrických šroubů na horní úrovni;
  3. Nastavení podélné polohy (rozvoru) kola nastavením přední tyče zadního zavěšení;

 

Diagnostika a měření
Pomocí vyrovnávače kol pro nastavení geometrie zavěšení je možné předvést tato měření a nastavení:

  • Rozvorové vzdálenosti a úhlopříčky
  • Posun os vůči sobě navzájem
  • Poloměr drhnutí
  • Caster dráha
  • Sklon osy řízení (SAI)
  • Šířka běhounu
  • Délka rozvoru
  • Kola přední a zadní nápravy posunutá dozadu
  • Světlá výška (nulová světlá výška)
  • Poloha středové čáry
  • Provoz trakčního vedení, úhel tahu
  • Rozdílový úhel špičky
  • Poloměr otáčení
  • a další

* V závislosti na možnostech softwaru vyrovnávání kol
Tréninkový stojan pro seřízení geometrie kol je určen pro předvádění úhlů odpružení s využitím všech typů a technologií vyvažování kol:

  • 3D technologie Wheel Aligner
  • CCD technologie Wheel Aligner
  • Mechanická vyvažovačka kol (pravítka, lana, lasery atd.)

Nejlepší a nejvhodnější vyrovnávač kol je s 3D technologií.

Autozvedák není pro trénink a předvádění nutný, protože otevřená konstrukce konstrukce tréninkového stojanu umožňuje vidět a provádět různá měření ze všech stran.

Ostatní

  • Tréninkový stojan na seřízení kol lze snadno složit a umístit tak, aby zabíral minimální prostor pro skladování a přepravu
  • Přední náprava má hydraulické brzdy
  • Kola zadní nápravy mohla být blokována pojistnými šrouby
  • Rozměry cca. (VxDxŠ): Plně rozložená základna 110 x 310 x 170 / Složená pro skladování 110 x 165 x 170 (Stojný stojan na kolečkách) / Složená pro skladování 165 x 110 x 170 (Svislý stojan)
  • Čistá hmotnost cca: 195 kg
  • Vyrobeno v EU
  • CE certifikát
  • Zařízení pro technické a odborné automobilové vzdělávání a školení.


Doplňky za příplatek

Sada kol a pneumatik stojanu na školení geometrie kol:

  • Repasovaná kola R14/R15 x 4 jednotky (4×100)
  • Nové pneu 195/55 R 14/R15 x 4 ks

Automobilové tréninkové zařízení je skvělou pomůckou pro profesionální učitele a techniky, která pomáhá studentům technických oborů vysvětlit, jak procesy v trenažeru souososti kol fungují a představit jeho technologie.

  • Montáž:montážní náklady
  • Doprava:manipulační náklady

Dotaz na produkt

Máte-li dotaz k tomuto produktu, neváhejte se nás zeptat.