AUTOEDU AIR CONDITIONING AND CLIMATE CONTROL MSC2

  • Vaše cena: cena na dotaz

Výukový simulátor - AIR CONDITIONING AND CLIMATE CONTROL EDUCATIONAL TRAINER MSC2 - řídící systém

Základní atributy simulátoru:

  • Trenažér klimatizace
  • Systém s expanzivním ventilem
  • Elektronická klimatizace CLIMATRONIC
  • Plně funkční systém s chladivem R134a
  • Diagnostika pomocí 16pólové diagnostické zásuvky OBD
  • Otevřené kontakty pro měření součástí a obvodů systému
  • Simulace poruchových kódů

Plně funkční simulátor klimatizace a systému kontroly klimatu ve voze je instalován v mobilním hliníkovém rámu. Tato výuková deska – simulátor je speciálně navržena tak, aby pomohla studentům technických oborů lépe porozumět elektronické klimatizaci a systému klimatizace CLIMAtronic. Vzdělávací školicí deska je založena na OEM komponentách Audi/VW. Integrovaný systém klimatizace a systému kontroly klimatu zobrazuje různé provozní režimy. Zařízení pro technické a odborné automobilové vzdělávání a školení.

Tréninkový simulátor je skvělý vzdělávací nástroj, který umožňuje studentům naučit se strukturu systému klimatizace a kontroly klimatu ve vozidle, studovat jeho součásti a provádět různá měření, testy a další diagnostické postupy za použití diagnostických skenovacích nástrojů nebo jiných speciálních nástrojů a zařízení.

Simulátory se vyrábějí na zakázku. Je možné připravit simulátor libovolného řídícího systému.
 

Technické specifikace:

  • Integrovaná elektronická klimatizace s kontrolou automobilového klimatu (Climatronic) a expanzivním ventilem;
  • Monitorování provozních režimů klimatizace a systému kontroly klimatu v automobilu;
  • Viditelný kompresor HVAC, elektromagnetická spojka kompresoru a její provozní režimy;
  • S nainstalovanými manometry je možné sledovat rozložení tlaku chladiva R134a na vysokotlaké a nízkotlaké straně (okruhy);
  • Viditelná směšovací jednotka HVAC (topení, ventilace a klimatizace) s jejími provozními režimy;
  • Viditelná činnost klapek proudění vzduchu;
  • Schopnost monitorovat a řídit změny parametrů každé součásti systému:
    • Otáčky ventilátoru
    • Polohy klapky proudění vzduchu
    • Vnitřní teplotu
    • Změny tlaku chladiva R134a v závislosti na otáčkách ventilátoru chladiče
    • Rychlost změny teploty v závislosti na rychlosti proudění vzduchu ventilátoru chladiče
    • Poloha klapky proudění vzduchu podle provozních režimů: odmrazování, recirkulace vzduchu (čerstvý vzduch) nebo prostor pro nohy
  • Tréninková tabule má schéma s LED diodami, které ukazují provozní režimy vývodů a klapek;
  • Školicí deska má kompletní schéma elektrického zapojení s vestavěnými banánkovými konektory pro měření a simulaci chybových kódů systému;
  • Schopnost simulovat více než 15 systémových poruch odpojením banánkových konektorů. Schopnost sledovat měnící se provozní režim každé součásti systému;
  • Tréninková deska má integrovaný voltmetr. Zobrazuje napětí elektronických součástí systému:
    • G92 Ovládací motorový potenciometr pro teplotní klapku
    • G114 Ovládací motorový potenciometr, klapka prostoru pro nohy/rozmrazování
    • G112 Ovládací motor potenciometr, centrální klapka
    • G113 Ovládací motor potenciometr, klapka proudění vzduchu
    • G89 Snímač teploty v přívodním potrubí čerstvého vzduchu
    • Větrací otvor G191. snímač teploty, střed
    • Větrací otvor G192. snímač teploty, prostor pro nohy
    • G17 Čidlo okolní teploty
    • Integrovaný teploměr zobrazuje změnu teploty v závislosti na tlaku chladiva R134a;

Osciloskop/multimetr

  • Parametry systému se měří připojením k banánkovému konektoru;
  • Schopnost měřit parametry elektrického signálu každé součásti systému (jako je senzor nebo akční člen)

Diagnostika řídicí jednotky (pomocí diagnostického nástroje)

  • Diagnostika pomocí OBD 16pinového diagnostického konektoru
  • Identifikace elektronické řídicí jednotky (ECU).
  • Čtení/mazání chybových kódů
  • Zobrazení parametrů operačního systému (živá data)
  • Aktivace pohonů (závisí na řídící jednotce)
  • Kódování/konfigurace řídicí jednotky (závisí na řídicí jednotce)
  • Diagnostika řídicí jednotky (ruční postupy bez diagnostického nástroje)
  • Manuální diagnostika ECU Climatronic
  • Chyba při čtení – manuální postupy
  • Zobrazení parametrů operačního systému (živá data) – ruční postup

Ostatní

  • Simulátor má uzavřenou konstrukci – vnitřní rozvody nejsou vidět
  • Napájení z 220V
  • Rozměry elektronické části cca. (V x D x Š): 1680 x 800 x 500 mm
  • Čistá hmotnost cca: 100 kg
  • Vyrobeno v EU, CE certifikát

Doplňkové příslušenství

  • Automobilový osciloskop
  • Diagnostický diagnostický nástroj OBD
  • Dobíjecí stanice klimatizace
  • Objednací číslo: MSC2 (systém s expansivním ventilem)

Automobilové školicí zařízení je skvělou pomůckou pro profesionální učitele a techniky, která pomáhá studentům technických oborů vysvětlit, jak fungují procesy ve simulátoru klimatizace a systému kontroly automobilového klimatu MSC2 a jeho technologie.

  • Montáž:7 500,00 Kč
  • Doprava:manipulační náklady

Dotaz na produkt

Máte-li dotaz k tomuto produktu, neváhejte se nás zeptat.