AUTOEDU AIR CONDITIONING AND CLIMATE CONTROL MSC1
- Kategorie: Technické pomůcky pro výuku
- Výrobce:AUTOEDU
- Model:Výchozí
- Katalogový kód:MSC1
- V nabídce od:02.04.2024
- Dostupnost:na objednávku
- Vaše cena: cena na dotaz
Výukový simulátor - AIR CONDITIONING AND CLIMATE CONTROL EDUCATIONAL TRAINER - řídící systém
Základní atributy simulátoru:
- Trenažér klimatizace
- Systém s orifice trubicí
- Elektronická klimatizace CLIMATRONIC
- Plně funkční systém s chladivem R134a
- Diagnostika pomocí 16pólové diagnostické zásuvky OBD
- Otevřené kontakty pro měření součástí a obvodů systému
- Simulace poruchových kódů
Plně funkční simulátor klimatizace a systému kontroly klimatu ve voze je instalován v mobilním hliníkovém rámu. Tato výuková deska – simulátor je speciálně navržena tak, aby pomohla studentům technických oborů lépe porozumět elektronické klimatizaci a systému klimatizace CLIMAtronic. Vzdělávací školicí deska je založena na OEM komponentách Audi/VW. Integrovaný systém klimatizace a systému kontroly klimatu zobrazuje různé provozní režimy. Zařízení pro technické a odborné automobilové vzdělávání a školení.
Tréninkový simulátor je skvělý vzdělávací nástroj, který umožňuje studentům naučit se strukturu systému klimatizace a kontroly klimatu ve vozidle, studovat jeho součásti a provádět různá měření, testy a další diagnostické postupy za použití diagnostických skenovacích nástrojů nebo jiných speciálních nástrojů a zařízení.
Simulátory se vyrábějí na zakázku. Je možné připravit simulátor libovolného řídícího systému.
Technické specifikace:
- Integrovaná elektronická klimatizace s kontrolou automobilového klimatu (Climatronic) a orifice trubicí;
- Monitorování provozních režimů klimatizace a systému kontroly klimatu v automobilu;
- Viditelný kompresor HVAC, elektromagnetická spojka kompresoru a její provozní režimy;
- S nainstalovanými manometry je možné sledovat rozložení tlaku chladiva R134a na vysokotlaké a nízkotlaké straně (okruhy);
- Viditelná směšovací jednotka HVAC (topení, ventilace a klimatizace) s jejími provozními režimy;
- Viditelná činnost klapek proudění vzduchu;
- Schopnost monitorovat a řídit změny parametrů každé součásti systému:
- Otáčky ventilátoru
- Polohy klapky proudění vzduchu
- Vnitřní teplotu
- Změny tlaku chladiva R134a v závislosti na otáčkách ventilátoru chladiče
- Rychlost změny teploty v závislosti na rychlosti proudění vzduchu ventilátoru chladiče
- Poloha klapky proudění vzduchu podle provozních režimů: odmrazování, recirkulace vzduchu (čerstvý vzduch) nebo prostor pro nohy
- Tréninková tabule má schéma s LED diodami, které ukazují provozní režimy vývodů a klapek;
- Školicí deska má kompletní schéma elektrického zapojení s vestavěnými banánkovými konektory pro měření a simulaci chybových kódů systému;
- Schopnost simulovat více než 15 systémových poruch odpojením banánkových konektorů. Schopnost sledovat měnící se provozní režim každé součásti systému;
- Tréninková deska má integrovaný voltmetr. Zobrazuje napětí elektronických součástí systému:
- G92 Ovládací motorový potenciometr pro teplotní klapku
- G114 Ovládací motorový potenciometr, klapka prostoru pro nohy/rozmrazování
- G112 Ovládací motor potenciometr, centrální klapka
- G113 Ovládací motor potenciometr, klapka proudění vzduchu
- G89 Snímač teploty v přívodním potrubí čerstvého vzduchu
- Větrací otvor G191. snímač teploty, střed
- Větrací otvor G192. snímač teploty, prostor pro nohy
- G17 Čidlo okolní teploty
- Integrovaný teploměr zobrazuje změnu teploty v závislosti na tlaku chladiva R134a;
Osciloskop/multimetr
- Parametry systému se měří připojením k banánkovému konektoru;
- Schopnost měřit parametry elektrického signálu každé součásti systému (jako je senzor nebo akční člen)
- Diagnostika řídicí jednotky (pomocí diagnostického nástroje)
- Diagnostika pomocí OBD 16pinového diagnostického konektoru
- Identifikace elektronické řídicí jednotky (ECU).
- Čtení/mazání chybových kódů
- Zobrazení parametrů operačního systému (živá data)
- Aktivace pohonů (závisí na řídící jednotce)
- Kódování/konfigurace řídicí jednotky (závisí na řídicí jednotce)
- Diagnostika řídicí jednotky (ruční postupy bez diagnostického nástroje)
- Manuální diagnostika ECU Climatronic
- Chyba při čtení – manuální postupy
- Zobrazení parametrů operačního systému (živá data) – ruční postup
Ostatní
- Simulátor má uzavřenou konstrukci – vnitřní rozvody nejsou vidět
- Napájení z 220V
- Rozměry elektronické části cca. (V x D x Š): 1680 x 800 x 500 mm
- Čistá hmotnost cca: 100 kg
- Vyrobeno v EU, CE certifikát
Doplňkové příslušenství
- Automobilový osciloskop
- Diagnostický diagnostický nástroj OBD
- Dobíjecí stanice klimatizace
- Objednací číslo: MSC1 (systém s clonou)
Automobilové školicí zařízení je skvělou pomůckou pro profesionální učitele a techniky, která pomáhá studentům technických oborů vysvětlit, jak fungují procesy ve simulátoru klimatizace a systému kontroly automobilového klimatu MSC1 a jeho technologie.
- Montáž:montážní náklady
- Doprava:manipulační náklady